Her kan du får hurtige svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller.

Klik på + tegnet for at se svaret på spørgsmålene.

 

Hvor får jeg svar på spørgsmål om min regning?

Hvis du er usikker på noget omkring din regning, kan du kontakte vores fakturaservice.

Fakturaservice holder åbent alle hverdage fra 10:00 – 14:00. Ring på: 70 10 11 49 og tast 2 i menuen.

 

 

Hvordan kan jeg opsige mit abonnement hos Itadel?

Du kan opsige dit abonnement nemt og hurtigt, ved at logge ind i dit kontrolpanel på http://cp.tdchosting.dk og slå den automatiske fornyelse af dit abonnement fra.

Hvis du slår den automatiske fornyelse fra, skal du være opmærksom på, at dit produkt/service hos os bliver nedlagt med udgangen af din abonnementsperiode.

Du kan naturligvis have flere samtidige abonnementer på flere produkter hos os, og nøjes med at opsige ét abonnement og lade de resterende abonnementer fortsætte.

Hvornår fornys mit abonnement?

Alle de produkter du kan købe online eller via telefonen hos Itadel har varierende abonnementsperioder. I nogle tilfælde kan du frit vælge mellem flere abonnementsperioder. Hvis du vælger en abonnementsperiode på 3 måneder, så vil dit abonnement automatisk blive fornyet hver 3. måned, med mindre du slår fornyelsen fra og lader abonnementet udløbe.

Vi sender dig en e-mail som varsel om at dit abonnement skal fornys. I den e-mail finder du også instruktioner om hvordan du kan opsige dit abonnement.

Hvordan betaler jeg min regning?

Du kan betale din regning hos Itadel på flere måder:

Hvis du betaler via traditionel fakturering, vil du få tilsendt en faktura inden en ny abonnementsperiode begynder. Den faktura kan du frit betale som du vil.

Hvis du betaler med betalingskort, vil betalingen bliver klaret automatisk når du tager hul på en ny abonnementsperiode.

Du kan logge ind i dit kontrolpanel på http:cp.tdchosting.dk for at betale din faktura med betalingskort hvis du vil.

Hvad gør jeg hvis jeg har glemt adgangskoden til kontrolpanelet?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du få tilsendt en ny til den e-mail-adresse du er oprettet med i vores systemer.
Hvis du besøger http://cp.tdchosting.dk i din browser, kan du under log ind feltet vælge at klikke på linket “Glemt adgangskode?”.
Når du gør det vil du blive guidet til at få en ny adgangskode, så du kan logge ind igen.

 

Adgangskoden vil blive fremsendt til den administrator e-mail som du har angivet i dit kontrolpanel.

 

Du kan få en ny adgangskode ved at besøge http://cp.tdchosting.dk/

Du kan få en ny adgangskode ved at besøge http://cp.tdchosting.dk/

Hvordan får jeg adgang til mine produkter?

Når du bestiller et hostingprodukt online eller via telefonen hos os, så sender vi dig automatisk en e-mail med dine login-oplysninger. Dem skal du bruge for at få adgang til dit kontrolpanel. I dit kontrolpanel kan du både se hvilke produkter du har, du kan administrere dem og du kan betale dine regninger.

Du finder adgangen til dit kontrolpanel her: http://cp.tdchosting.dk