Spørgsmål vedrørende fakturering og abonnement

Her finder du svarene på nogle af de spørgsmål der kan opstå omkring fakturering, betalinger og abonnementet.

Hvad er mit Itadel kundenummer?

Itadel har to forskellige kundesegmenter, og de to separate segmenter har hver deres kundenummerserie. Hvert kundenummer er unikt og skal oplyses ved henvendelse hos Itadel.

Classic kunder har et kundenummer som er på 7 cifre og starter med tallet 1. Hvis man er i tvivl om hvilket kundenummer man har, kan man finde det i øvre venstre hjørne på den faktura vi sender ud.

Odin kunder har et kundenummer på 7 cifre og som starter med tallet 7. Er man i tvivl om hvilket kundenummer man har kan man se det i øvre højre hjørne på den faktura man sender ud, ligeledes kan man se kundenummeret i øverste højre hjørne, når man er logget ind i sit Itadel kontrolpanel, benævnt Konto ID

 

 

Hvorfor står der forkerte informationer (CVR-nummer, navn, adresse, telefon osv.) på fakturaen?

Det er altid dit ansvar som kunde at holde Itadel opdateret om eventuelle ændringer, se vores Generelle vilkår. Du er velkommen til at kontakte Itadel til enhver tid og få opdateret dine kundedata.

Kan jeg have udenlandsk faktureringsadresse?

Ja, enhver gyldig postadresse kan benyttes som faktureringsadresse, også i udlandet.

Ved betaling fra udlandet skal følgende bruges:

Swift code: dabadkkk

IBAN: DK3130003100134950.

Bemærk:
Itadel kommunikerer altid med kunderne på dansk. Der faktureres altid i danske kroner, og der opkræves altid dansk moms.

Hvordan kan jeg betale min faktura?

Itadel har to forskellige kundesegmenter, hvilket giver forskellige muligheder ved de to segmenter.

Classic kunder kan betale via Giro indbetaling, indbetaling kan ske på +71< 000000018798108+80958846< – betalingen kan også tilmeldes PBS, det kan du gøre via tilmeldingen.

Odin kunder kan betale via Bankoverførsel, indbetaling kan ske til

Bank: Danske Bank A/S
Reg. nr.: 3100
Konto Nr.: 3100180294

Bemærk:
Husk at anføre Fakturanummer, da vi ellers ikke ville kunne se hvem indbetalingen kommer fra.

Hvor finder jeg produktinformationen og priser?

Du kan finde priser og informationer om Itadel produkter på vores hjemmeside www.itadel.dk

Hvorfor er mine produkter delt op på flere regninger?

Det kan være nyttigt, at f.eks. en stor virksomhed, lader virksomhedens enkelte afdelinger oprette som individuelle kunder hos Itadel.

Hver kunde har sit unikke Itadel kundenummer, og ethvert abonnement er knyttet til præcis én kunde. Du er velkommen til, at kontakte Kundeservice, hvis du ønsker flere kunder ”slået sammen” til én.

Se evt. vores Generelle vilkår.

Jeg er faktureret for noget, som jeg ikke mener jeg har?

Du er velkommen til at kontakte Itadel og få tilsendt en komplet oversigt over hvilke abonnementer, der er registreret under dit kundenummer – uanset hvordan de faktureres. Hvis du stadig mener, at du bliver faktureret forkert skal du kontakte Itadel.

Hvorfor ser min faktura anderledes ud end jeg har forventet / Der mangler noget på min faktura?

Itadel abonnementer faktureres alle forud. Forbrug for den forgangne afregningsperiode vil være at se på den næst kommende faktura.

Hvorfor mangler sidste del af domænenavn på fakturaen?

Det skyldes, at faktureringssystemet i øjeblikket afkorter tekster, som er ”for lange”. Er du i tvivl om, hvad det fulde navn er, kan du kontakte Itadel.

Kan jeg komme til at tale med Itadel om min faktura?

Ja, hvis din faktura er fra Itadel, er du velkommen til at ringe til os.