Problemer med at modtage og sende mails på iPhone/iPad

Hvis du oplever problemer med at modtage eller sende mails på iPhone og iPad, så følg denne guide, da alt opsætning på den måde tjekkes.

Klik på billederne, hvis du vil se dem større.

 

  1. Tryk på Indstillinger

  2. Tryk på Mail(Kan også hedde Konti & adgangskoder) og efterfølgende Konti

  3. Tryk på din mailkonto.
  4. Tryk på Konto

  5. Tjek at Værtsnavn står til: qmail.itadel.dk
    Tryk efterfølgende på Avanceret

  6. Tjek at Brug SSL er slået fra
    Tjek at Godkendelse står til Adgangskode
    Hvis linjen Præfiks til IMAP-sti eksisterer, skal Serverport stå til 143
    Hvis linjen Præfiks til IMAP-sti ikke eksisterer, skal Serverport stå til 110
    Tryk tilbage til Konto (I toppen til venstre)

  7. Tryk OK (I toppen til højre)

  8. Tryk på Konto

  9. Tryk på SMTP

  10. Tryk på qmail.itadel.dk

  11. Tjek at Værtsnavn står til: qmail.itadel.dk
    Udfyld Brugernavn med din mailadresse
    Udfyld Adgangskode
    Tjek at Brug SSL er slået fra
    Tjek at Godkendelse står til Adgangskode
    Tjek at Serverport står til 587
    Tryk OK (I toppen til højre)

Nu bør din iPhone/iPad være opsat korrekt, og du skulle nu kunne sende og modtage e-mails.

Bemærk  Itadel kan ikke tilbyde yderligere support på mobile enheder.