OneDrive fejlsøgning

Hvis du ikke har genstartet computeren, så start med at gøre det. Løser det ikke problemet, så følg denne guide.

Prøv først:

1. Stop synkroniseringen af mappen

2. Kopier mappen til et andet sted på computeren og slet den fra OneDrive

3. Start synkroniseringen forfra.

4. Hvis synkroniseringen starter, prøv da at lægge mappen ind i OneDrive igen

Er dit problem ikke løst, prøv da:

1. Luk ALLE Office-programmer

2. Slet følgende mapper (16.0 kan hedde 15.0 alt afhængig af Officeversion):

C:\Brugere\brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Office\Spw

C:\Brugere\brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Office\16.0\OfficeFileCache

Hvis intet af det ovenstående virker, kan vi anbefale følgende:

1. Afinstaller Officepakken fra kontrolpanelet

2. Slet Office cache (se ovenfor)

3. Genstart

4. Installer Office igen