Oprettelse af bruger i Office 365 via Kontrolpanelet

Her kan se, hvordan nye brugere oprettes i Office 365.

 

Bemærk, denne vejledning tager udgangspunkt i, at vejledningen Klargøring af Office 365 allerede er udført.

HUSK: Du kan klikke på billederne for at se en større udgave.

 

1) Start med at logge ind som administrator på adressen http://cp.tdchosting.dk
000-Login

2) Hvis der er mere end ét produkt, skal Microsoft Office 365 abonnementet først vælges i feltet Abonnement.
001-Odin-Frontpage-AbonnementHighlighted

3) Klik nu på fanen Office 365 eller på linket Manage.
001-Odin-Frontpage-Office365andManageHighlighted

4) Klik på fanen Users.
009-O365-Frontpage-verified-UsersHighlighted

5) Klik på Add New User.
010-O365-Users-AddNewUserHighlighted

6) Udfyld oplysningerne om den nye bruger og klik på Add knappen.
Billedet herunder viser et eksempel på udfyldte oplysninger.
012-O365-Users-NewUser-Example

6.1) Hvis fejlen “Authentication failed” opstår, skyldes det, at det valgte domæne endnu ikke er bekræftet i Office 365.
Hvis vejledningen Klargøring af Office 365 allerede er udført, vent da et par minutter og prøv at klikke på Add knappen igen.
Billedet herunder viser et eksempel på fejlen.
013-O365-Users-NewUser-AuthFail

7) Brugeren er nu oprettet og vil være klar brug i webmail og Outlook inden for få minutter.
014-O365-Users-UserAdded