Oprettelse af ekstra administratorbruger

Denne guide viser, hvordan du opretter en ekstra administratorbruger i Itadel kontrolpanelet. Det er kun en administratorbruger, der kan oprette endnu en.

BEMÆRK: Du kan klikke på billederne for at få vist en større udgave.

  1. Gå til hjemmesiden http://cp.tdchosting.dk

Log på med administratorbrugernavn og adgangskode.
01-cp-login

2. Klik på fanebladet Konto i toppen af vinduet.
02-klik-konto

3. Klik på Administratorer

Capture1

4. Klik på Tilføj ny admin

tilføj ny admin 1

5. Indtast brugeroplysningerne på den ekstra administrator. Benyt evt. Generer til at lave en adgangskode. Husk at notere adgangskoden.
Ved udfyldelse af land, vælg da det pågældende land fra listen ved at klikke på forstørrelsesglasset.
Klik Næste.

udfyld ny admin 1

6. Ving af i Full access og klik på Afslut.

full access admin 1

7. Du skal nu tildele den netop oprettede administratorbruger rollen som ‘Account Administrator’.
Det gør du ved at gå til fanen Konto, dernæst Administratorer.

8. Klik på den nyoprettede administratorbruger og Administrer avancerede indstillinger.

Adm.bruger

9. Du får nu vist den rolle, brugeren er tildelt. For at have fuld administratorfunktion, skal brugen have rollen som Account Administrator.
Klik på Tilføj.

Tilføj

10. Ving af i Account Administrator. Klik Gem.

Rolle

Du har nu oprettet en ekstra administratorbruger på din konto.