Sådan udføres en reparation af en Exchange konto i Outlook.
Automatisk reparation
Start med at åbne Outlook.
Klik på ‘Filer’, øverst i højre hjørne.
Klik på ‘Kontoindstillinger’ og vælg ‘Kontoindstillinger’ igen.
Markér kontoen ved at klikke på den en enkelt gang og klik på ‘Reparer’.
Klik på knappen ‘Næste’ og indtast login oplysninger, såfrem disse anmodes.
Klik ‘Ok’ til beskeden om at genstarte Outlook.
Klik på knappen ‘Udfør’ og genstart herefter Outlook.
Hvis Outlook stadigvæk anmoder om adgangskode og ikke kan oprette forbindelse til Exchange serveren, forsøg venligst med en manuel reparation.
Manual reparation
Start med at åbne Outlook.
Klik på ‘Filer’, øverst i højre hjørne.
Klik på ‘Kontoindstillinger’ og vælg ‘Kontoindstillinger’ igen.
Markér kontoen ved at klikke på den en enkelt gang og klik på ‘Egenskaber’.
Klik på knappen ‘Flere indstillinger’.
Klik på fanebladet ‘Forbindelse’ og derefter på knappen ‘Exchange-proxyindstillinger’.
Ret felterne til at stå som vist på følgende billede.
Hvis billedet ikke kan vises, så skal felterne rettes til at indeholde følgende;
Første felt: mail.hostedoutlook.dk
Andet felt: msstd:mail.hostedoutlook.dk