Sådan mapper du et Team Site/Sharepoint som netværksdrev

Denne guide viser, hvordan du synkroniserer dit Team site (Sharepoint) med din PC

Husk: OneDrive for Business skal være installeret på computeren før du kan starte synkroniseringen af Sharepoint. Hvis du allerede har Office Pro Plus installeret, kan du gå videre til punkt 1. Hvis ikke, kan du downloade OneDrive for Business her

1. Log på http://portal.microsoftonline.com

2. Klik på “Websteder”

klik på websteder

3. Klik på “Tesm Site”

klik på team site

4. I menuen til venstre skal du klikkke på det bibliotek, der skal synkroniseres. Efterfølgende kopier du HELE URL’en I adressefeltet.

vælg site-bibliotek

5. Åbn OneDrive programmet (Gå til start menuen > Microsoft Office 2013 > OneDrive for Business) Du vil nu få nedenstående billede frem. Her skal du indsætte URL’en og trykke på “Synkroniser nu”

indsæt link

6.Konfigurationen af Sharepoint er færdig når du kan se nedenstående billede. Du kan tilgå filer via Windows stifinderen

Færdig